sobota, 3 kwietnia 2021

Historia firmy

 


Historia firmy

Historia zaczyna się ponad 30 lat temu , wraz z utworzeniem laboratorium Herbolaris International , zlokalizowanego w mieście Guadalajara, Jalisco w Meksyku, produkującego światowej klasy suplementy diety, co potwierdzają certyfikaty i rejestry sanitarne w kilku krajach na całym świecie. świat. Laboratorium to rozpoczęło działalność, wytwarzając produkty i suplementy diety dla kilku wielopoziomowych firm, aż do 2006 r., Kiedy to utworzyło własną firmę marketingu sieciowego o nazwie NBN LivingWraz z NBN Living zaczęła działać tylko w Meksyku, jednak w 2010 roku swoją międzynarodową ekspansję rozpoczęła otwarciem rynku Stanów Zjednoczonych, w 2019 roku rozpoczęła działalność w Ameryce Łacińskiej, aw 2020 roku na rynku europejskim. Od momentu powstania w 2006 roku odnotowuje stały wzrost, jednak w 2018 roku rozpoczął swój wielki, gwałtowny wzrost, dzięki stworzeniu swojego flagowego produktu o nazwie Genoxidil.



Co odróżnia NBN Living od innych firm z branży marketingu sieciowego?

Doświadczenie: ponad 14 lat, zapewniające zdrowie fizyczne i finansowe setkom i tysiącom ludzi w różnych częściach świata.

Momentum: Justo przeżywa największy globalny wzrost ze względu na wszystkie zalety i mocne strony, które oferuje firma.

Konkurencyjne ceny: Jedną z filozofii firmy jest oferowanie produktów o najwyższej możliwej jakości, ale po uczciwej i zrównoważonej cenie dla stron.


Mocne produkty: Od początku powstania firma miała oferować produkty certyfikowane, wspierane, a przede wszystkim światową jakością, dzięki czemu udało się wytworzyć produkty, które dają zaskakujące efekty w zdrowiu naszych klientów.

Plan wynagrodzeń: Podaj najbardziej sprawiedliwy i najhojniejszy plan prowizyjny, jaki kiedykolwiek powstał w całej historii branży marketingu sieciowego.

To wszystko i wiele więcej sprawia, że ​​NBN Living jest okazją, której nie możemy przegapić, o ile szukamy lepszego zdrowia fizycznego i finansowego, a tym samym osiągamy TWOJ NAJLEPSZY SPOSÓB ŻYCIA.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz